Greek English
  Home    Forums    Photos    Polls

:: suggestions

:: news
Read in Pramnos.com:


:: suggestions

:: polls
Will you come to Ikaria at Christmas?
Yes
No
Maybe
[ More ]


:: photos



in the Web
in nikaria.gr
Home Page » Αρθρογραφία για την Ικαρία

Το ΕΚΣ για την συνέχεια των κινητοποιήσεων σχετικά με το πρόβλημα στις συγκοινωνίες

Νέα » Ακτοπλοΐα - 22/12/2011

Το ΕΚΣ Χαιρετίζει τον λαό της Σάμου, της Ικαρίας και των Φούρνων για την μεγαλειώδη συμμετοχή του στις κινητοποιήσεις που έγιναν στα νησιά μας και στον Πειραιά. Το ΕΚΣ αποφάσισε ότι θα συνεχίσουμε και θα κλιμακώσουμε το επόμενο διάστημα τον αγώνα μας με διάφορες μορφές.

Το ΕΚΣ για την συνέχεια των κινητοποιήσεων σχετικά με το πρόβλημα στις συγκοινωνίες

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ

Χαιρετίζουμε τον λαό της Σάμου, της Ικαρίας και των Φούρνων για την μεγαλειώδη συμμετοχή του στις κινητοποιήσεις που έγιναν στα νησιά μας και στον Πειραιά. Με την μαζική συμμετοχή του ο λαός απαίτησε συγκοινωνίες που πραγματικά έχουμε ανάγκη για την αναβάθμιση και ανάπτυξη του τόπου.

Το διεκδικητικό πλαίσιο του ΕΚΣ σήμερα είναι μια αναγκαιότητα και έχει αγκαλιαστεί από την πλειοψηφία των συμπατριωτών μας που μένουν στα νησιά μας και στην Αθήνα. 

Έγκαιρα είχαμε αναδείξει ότι η πολιτική της απελευθέρωσης των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και ιδιωτικοποίησης της ολυμπιακής, θωρακίζει τα κέρδη των εφοπλιστών και των πολυεθνικών, αλλά εμάς μας οδηγεί στην υποβάθμιση και την απομόνωση. Με την δρομολόγηση του «ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ» όχι μόνο δεν μπορεί να στηριχθεί η ανάπτυξη του τόπου αλλά δημιουργείται και παραπέρα πρόβλημα με την ασφάλεια και τον κίνδυνο της ζωής στην θάλασσα.

Την Τρίτη 20/12/2011 συνεδρίασε η Διοίκηση του ΕΚΣ και πήραμε τις παρακάτω αποφάσεις:

  • Καλούμε το Λαό και τους φορείς των νησιών μας σε κοινό μέτωπο με το παρακάτω διεκδικητικό πλαίσιο:
    • Σύγχρονα και ασφαλή πλοία (τουλάχιστον 2) για καθημερινή σύνδεση Σάμου, Ικαρίας, Φούρνων με Πειραιά. Τακτική σύνδεση με Βόρεια Ελλάδα, με Θεσσαλονίκη και με τα άλλα Νησιά του Αιγαίου. 
    • Αύξηση των δρομολογίων των αεροπλάνων (πρωινό και βραδινό).
    • Μείωση 50% των εισιτηρίων σε αεροπλάνα και καράβια και κατάργηση των φόρων σε αεροδρόμια και λιμάνια.
    • Κατάργηση του Ν.2932/2001. Όχι στην άρση του Καμποτάζ.
    • Δημιουργία ενιαίου δημόσιου φορέα ακτοπλοϊκών και αεροπορικών συγκοινωνιών, που θα εξυπηρετούν τις λαϊκές ανάγκες των κατοίκων των νησιών μας και την ανάπτυξη του τόπου.
  • Θα συνεχίσουμε και θα κλιμακώνουμε τον αγώνα μας με διάφορες μορφές μέχρι να δώσουν λύσεις.
  • Αμέσως μετά τα Χριστούγεννα θα συνεδριάσει η συντονιστική επιτροπή φορέων στη Σάμο και την Ικαρία για εκτίμηση, κλιμάκωση και μαζικοποίηση του Αγώνα. Για τον καλύτερο συντονισμό με τους τοπικούς συλλόγους Ικαρίας, Φούρνων και Σάμου, στην Αθήνα και τον Πειραιά για Συγκέντρωση διαμαρτυρίας και διεκδίκησης στο Υπουργείο.
  • Οι θεσμικοί παράγοντες (Βουλευτής, Αντιπεριφερειάρχης, Δήμαρχοι) αν πραγματικά συντάσσονται με τις κινητοποιήσεις να το αποδείξουν με την ψήφο τους στη Βουλή και τα άλλα αιρετά όργανα, να μπουν μπροστά στον αγώνα διεκδίκησης χωρίς πολιτικάντικα πισωγυρίσματα αλλά και με την άρνησή τους να υποδεχτούν κυβερνητικούς παράγοντες σε διάφορες εκδηλώσεις, αν δεν δώσουν λύση.
  • Ο υφυπουργός Ναυτιλίας (Άδωνις Γεωργιάδης),προκλητικός υποστηρικτής των κερδών των εφοπλιστών, είναι ανεπιθύμητος στα νησιά μας. Η απάντηση απειλή από τον Υφυπουργό Ναυτιλίας, στον Βουλευτή του Κομμουνιστικού Κόμματος, Γιώργο Μαρίνο, ότι αν συνεχίσουμε να κινητοποιούμαστε θα μας αφήσει χωρίς καράβι είναι πρόκληση. Η απάντησή μας είναι συνέχιση και κλιμάκωση του αγώνα. Για το πρόβλημα ότι το καράβι γέρνει, είπε ότι τα πιστοποιητικά δεν τα δίνει το ΠΑΜΕ. Σίγουρα, τα πιστοποιητικά δίνονται από τους ίδιους που είχαν δώσει στο ΔΥΣΤΟΣ, στο ΑΪΡΟΝ ΑΝΤΩΝΗΣ και στο ΣΑΜΙΝΑ, που πήρε μαζί του στον υγρό τάφο 81 συμπατριώτες μας. Δεν απάντησε όμως ούτε στην αγωνία των κατοίκων των νησιών μας για τις βλάβες που έπαθε πριν καν ξεκινήσει ούτε για το σπάσιμο του κάβου προχτές. Για την παραπομπή του ότι αν θέλουμε καράβια να τα κάνει το ΠΑΜΕ του απαντάμε ότι τα καράβια των εφοπλιστών έχουν γίνει με τα λεφτά του Ελληνικού Λαού που χρόνια τώρα τα δίνουν στους εφοπλιστές με επιδοτήσεις, με φοροαπαλλαγές και με θαλασσοδάνεια.
  • Η μόνη λύση για να λυθεί οριστικά το πρόβλημα των συγκοινωνιών αλλά και της κρίσης συνολικότερα είναι ο Εθνικός Φορέας Συγκοινωνιών με εργατικό έλεγχο και κοινωνικοποίηση των καραβιών, αεροπλάνων, αεροδρομίων, λιμανιών και της ναυπηγικής βιομηχανίας. Πρόταση που πρέπει πάνω σε αυτή τη βάση να χτιστεί και η ενότητα του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος. Πρόταση που έστω και αργά κάποιοι (χθεσινοί πολέμιοι) άρχισαν να την υιοθετούν.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

 ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ΣΤΙΣ 18/12/2011

Η ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών μας με τον Πειραιά υποβαθμίζεται ακόμα περισσότερο. Ενώ δεν είχαμε καθημερινό δρομολόγιο από και προς τον Πειραιά, τώρα με την δρομολόγηση του πλοίου ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ (ενός πλοίου 37 ετών και με την μισή ταχύτητα του ΜΥΚΟΝΟΣ) θα ταξιδεύουμε με μειωμένη ασφάλεια, στον διπλάσιο χρόνο και με ακριβά εισιτήρια.

Η ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής επίσης έφερε αύξηση των εισιτηρίων, μείωση των δρομολογίων και σταμάτημα μεταφοράς ασθενών.

Οι αποφάσεις αυτές καταδικάζουν τον λαό των νησιών μας στην εγκατάλειψη και την απομόνωση προκειμένου να διασφαλιστούν τα κέρδη των εφοπλιστών και των τραπεζιτών.

Η ψήφιση και εφαρμογή του Ν.2932/2001 είναι η υλοποίηση της πολιτικής της απελευθέρωσης των αγορών. Ξέραμε και καταγγέλλαμε ότι αυτά τα αποτελέσματα θα είχε η συγκεκριμένη πολιτική.

Μετά από το ναυάγιο του ΣΑΜΙΝΑ η κυβέρνηση αντί να βάλει το μαχαίρι στο κόκαλο, όπως έλεγε, κατάργησε και το όριο ηλικίας που ήταν η 30ετία. Την ίδια στιγμή φορτώνει τους εφοπλιστές με επιδοτήσεις από τους φόρους που πληρώνουν οι μισθωτοί, οι συνταξιούχοι, οι αγρότες, οι μικρέμποροι και οι αυτοαπασχολούμενοι. Εκατό (100) εκατομμύρια ευρώ έχει δώσει επιδοτήσεις στους εφοπλιστές το 2011 ενώ τους μείωσε και την φορολογία κατά 70%.

Οι εργαζόμενοι, οι αγρότες, οι αυτοαπασχολούμενοι, οι νέοι, οι φοιτητές, όλοι οι κάτοικοι των νησιών μας, επιλέγουμε την συνολική αντιπαράθεση με την πολιτική που υπερασπίζει τα κέρδη των εφοπλιστών. Με την πολιτική που μας οδηγεί στην εγκατάλειψη και στην απομόνωση, στην φτώχεια και στην ανεργία. Η κυβέρνηση και κάθε κυβέρνηση που ακολουθεί αυτή την πολιτική θα μας βρίσκει απέναντι. Θα την εμποδίσουμε με κάθε τρόπο και σκληρό αγώνα να εφαρμόσει την βαθιά αντεργατική και αντιλαϊκή πολιτική της.

Καλούμε όλους τους μαζικούς φορείς του νησιού σε κοινό μέτωπο για να αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες από την πολιτική της απελευθέρωσης των ακτοπλοϊκών και αεροπορικών συγκοινωνιών. Ο αγώνας τώρα ξεκινάει.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

• Σύγχρονα και ασφαλή πλοία με καθημερινή σύνδεση με Πειραιά (τουλάχιστον 2 πλοία). Τακτική σύνδεση με Βόρεια Ελλάδα, με Θεσσαλονίκη και με τα άλλα Νησιά Βόρειου και Νότιου Αιγαίου.

• Αύξηση των δρομολογίων των αεροπλάνων (πρωινό και βραδινό).

• Μείωση 50% των εισιτηρίων σε αεροπλάνα και καράβια και κατάργηση των φόρων σε αεροδρόμια και λιμάνια.

• Κατάργηση του Ν.2932/2001. Όχι στην άρση του Καμποτάζ που θα οδηγήσει τους Ναυτεργάτες στην Ανεργία.

• Δημιουργία ενιαίου δημόσιου φορέα ακτοπλοϊκών και αεροπορικών συγκοινωνιών, που θα εξυπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες των κατοίκων των νησιών μας και την ανάπτυξη του τόπου.

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΑΜΟΥ - ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΑΜΟΥ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ

ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ-ΠΑΝΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

ΜΕΤΩΠΟ ΑΓΩΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΑΜΟΥ – ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΥΤΙΛΗΝΙΩΝ

ΛΑΪΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ: ΣΑΜΟΥ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΟΥ – ΚΟΝΤΑΚΑΙΙΚΩΝ


Προσθήκη άρθρου σε: Freestuff | Del.icio.us | | | | ForaCamp (top)

Comments

  • ΚΥΡΙΟΙ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΙΚΑΡΙΑ.ΗΜΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓ.ΚΥΡΙΚΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΗ ΦΛΩΡΙΝΑ
    By: zolisv @ 06/02/2012


2002 - 2007. Pramnos Hosting
Another site of Pramnos.net
W3C Valid XHTML - W3C Valid CSS
Terms of use . Contact . Sitemap . Users . Advertisment! . Top