ΛΑΣ Ικαριας - Κατάθεση πρότασης στο Δ.Σ για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες στο νομό Σάμου
Νέα » Πολιτικά - 05/12/2011Κατάθεση πρότασης για έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
Ικαρία, 2 Δεκεμβρίου 2011
Κατάθεση πρότασης για έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
Θέμα - Ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες στο νομό Σάμου
Κύριε Δήμαρχε / Κυρία πρόεδρος
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι του Δ.Σ
Έχοντας υπόψη την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα ακτοπλοϊκά δρώμενα των νησιών μας, μετά τις τελευταίες ενέργειες των ακτοοπλόων καθώς και την απαράδεκτη στάση όλων των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ – ΝΔ, η οποίες αφού ικανοποίησαν τα προηγούμενα χρόνια τμηματικά όλες τις αξιώσεις των ακτοοπλόων, ενίσχυσαν την ασυδοσία τους και αναγορεύσαν σε μοναδικό παράγοντα της πολιτικής στον χώρο των μεταφορών το επιχειρηματικό κέρδος .
Καλούμε όλο τον Ικαριώτικο λαό να αντιδράσει τόσο στην εφαρμοζόμενη πολιτική όσο και στην προκλητική κίνηση των ακτοοπλόων να οδηγήσουν την ακτοπλοϊκή σύνδεση όλων των νησιών του νόμου Σάμου δεκαετίες πίσω αφού δρομολογούν πλοία άνω των 35 ετών (Σύμφωνα με δημοσιεύματα πρόκειται να αντικατασταθεί το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ από το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ της ΑΝΕΚ με έτος κατασκευής το 1975 που σχεδιάζουν στη συνέχεια επίσης να αντικαταστήσουν με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ της ΝΕΛ με έτος κατασκευής το 1973). Ενέργειες και πολιτικές που δημιουργούν σοβαρότατα προβλήματα σε όλους ανεξαιρέτως τους κατοίκους και τους επισκέπτες των νησιών μας, ενώ παράλληλα βάζουν κυριολεκτικά «ταφόπλακα» στην οποία αναπτυξιακή προοπτική υπάρχει στα νησιά μας.
Καλούμε επίσης την Δημοτική αρχή να φέρει άμεσα (όχι μετά την Τετάρτη 7/12/2011) το μεγάλο αυτό ζήτημα για συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Ικαρίας σε έκτακτη συνεδρίαση. Για να διαμορφώσουμε την θέση του Δημοτικού συμβουλίου και να καθορίσουμε την στάση μας για αυτή την σοβαρότατη υπόθεση.
Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της
ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΙΚΑΡΙΑΣ
29 Νοεμβρίου 2011
Επιστροφή στη δεκαετία του '70
Δρομολόγια μέχρι αρχές Δεκεμβρίου θα πραγματοποιεί το «Νήσος Μύκονος», που αναμένεται να αναχωρήσει οριστικώς από το νομό μας στις 8 Δεκεμβρίου, με πιθανό αντικαταστάτη, μέχρι τέλη Μαρτίου, το «Ιεράπετρα» της ΑΝΕΚ το οποίο στη συνέχεια, σύμφωνα με πληροφορίες, πολύ πιθανόν να αντικατασταθεί μόνιμα από το πλοίο «Μυτιλήνη» της ΝΕΛ.
«Το Νήσος Μύκονος θα πραγματοποιεί δρομολόγια μέχρι 8 Δεκεμβρίου και μετά μέχρι και 31 Μαρτίου έχει γίνει αίτημα από την ΑΝΕΚ για το Ιεράπετρα», είπε ο ναυτιλιακός πράκτορας, κος Διακογεωργίου και πρόσθεσε: «Οι επίσημοι παράγοντες λένε πως στέλνουν έγγραφα. Το πιο καλό είναι να μαζευτούν όλοι και να συναντηθούν με τον πλοιοκτήτη, ζητώντας του την παραμονή του Νήσος Μύκονος στη γραμμή, καθώς η Σάμος πρόκειται για ένα τουριστικό νησί».
Μάλιστα ο κος Διακογεωργίου αναφέρθηκε και στο ιστορικό της δρομολόγησης του «Νήσος Μύκονος», όταν αρκετοί φορείς, μεταξύ των οποίων οι εφοπλιστές κ.κ. Σούτος και Κονδύλης, είχαν πραγματοποιήσει σειρά επαφών με το Διευθύνων Σύμβουλο της Hellenic κο Στρίντζη, επιτυγχάνοντας τη δρομολόγηση του νεότευκτου πλοίου στη γραμμή.
Το προφίλ των πλοίων
ΤΟ ΠΛΟΙΟ "ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ "
Μήκος & πλάτος: 141 Χ 21
Ταχύτητα: 23,1 Μέγιστη/ 20 Μέση
Αρ. Επιβατών: 1.915
Αρ. Ι.Χ: 418 Ι.Χ και 30 φορτηγά
Έτος ναυπήγησης: 2005
ΤΟ ΠΛΟΙΟ "ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ"
Μήκος & πλάτος: 139 Χ 24
Ταχύτητα: 15,2 μέγιστη
Έτος ναυπήγησης: 1975
ΤΟ ΠΛΟΙΟ "ΜΥΤΙΛΗΝΗ"
Μήκος & πλάτος: 138,25 Χ 22,4
Ταχύτητα: 20
Αρ. Επιβατών: 980 χειμ. / 1.730 θερ.
Αρ. Ι.Χ: 225
Έτος ναυπήγησης: 1973
Προσθήκη άρθρου σε: Freestuff | Del.icio.us | | | | ForaCamp (top) |