Μειώνεται καθημερινά η «Συσπείρωση» της ανυπακοής αλλά και η... ψυχραιμία
Νέα » Ακτοπλοΐα - 31/10/2010Η απάντηση του Κ. Σπανού στην ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ: Αυξάνεται καθημερινά η συμμαχία των προθύμων.
31η Οκτωβρίου 2010
Η απάντηση της λεγόμενης «ΛαϊκήςΣυσπείρωσης» σε άρθρο μου της περασμένης εβδομάδας, είναι ακριβώς στο πνεύμα και στο ύφος -καίτοιγνωστού-άγνωστου συγγραφέως- που αναμενόταν. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που απόμέρους μου και από πλευράς «επιχειρημάτων», θα μπορούσα να την είχα γράψει εγώπιο σύντομα για λογαριασμό τους χωρίς εκείνοι να χρειαστεί να άλλάξουν ούτε μία«κεραία».
Ξανά και ξανά: η ανεπάρκεια και ηευθύνη, της συνεχόμενης διακυβέρνησης του τόπου μας από την Τρόικα ΚΚΕ, για τηνστασιμότητα και την απαρχείωση της Ικαρίας μέσα στο χωρόχρονο της καλήςνοουμένης ανάπτυξης δεν μειώνεται ούτε καλύπτεται δημιουργόντας ταμπέλες σεανθρώπους που «έχουν το θράσος» να μην ανήκουν στην ιδεολογία του ΚΚΕ αλλάχαίρονται αφάνταστα που οι πρόγονοι τους άνοιξαν τα σπίτια τους σε εξορίστουςανεξαρτήτως ιδολογίας.
Όσο σχέση έχει η Καλλίστη με τοΜνημόνιο και όλα τα συναφή, άλλο τόσο σχέση έχουν τα αναφερόμενα με την πραγματικότητα.Παρόλο που είναι πολύ παιδικοί οι ισχυρισμοί της «Λαϊκής Συσπείρωσης» θα μπωστον κόπο να τους σχολιάσω, μη τυχόν και πιστέψουν κάποιοι – και κυρίως οιίδιοι - ότι είναι και αληθινοί.
Α) Οι ακτοπλοϊκές εταιρείεςδηλώνουν μέχρι το Φλεβάρη εκάστου έτους τα δρομολόγια τους ώστε να τύχουν τηςεγκρίσεως των, από το υπεύθυνο Υπουργείο, για την περίοδο από 1ηςΝοεμβρίου του ιδίου έτους έως την 31η Οκτωβρίου του επομένου. Τογεγονός λοιπόν ότι η Hellenicδεν είχε ανακοινώσει δρομολόγια νωρίτερα (όπως κι όλες οι άλλες εταιρείες) ήτανλόγω της νέας περιόδου που ξεκινά από τη Δευτέρα 1η Νοεμβρίου καιτου Διαγωνσμού που αφορά και τη γραμμή μας που θα διεξαχθεί την ίδια μέρα. Όπωςπροείχα πει, η εταιρεία συνεχίζει σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της ταδρομολόγια προς Αγ. Κήρυκο και Εύδηλο.
Αλλά...από ότι θυμάμαι, το ΚΚΕΙκαρίας, στην πρώτη του προεκλογική διαμαρτυρία που ήταν και η αφορμή του πρώτουάρθρου μου, αντίθετα με το τι λέει τώρα, κατηγορούσε τη Hellenic για μίαανακοίνωση της, περί μη προσέγγισης στον Άγιο, ενώ τώρα ισχυρίζεται ότι τοπροβλημα ήταν ότι η εταιρεία δεν είχε ακόμα ανακοινώσει τα δρομολόγια της από1.11.2010! Άρα επιβεβαιώνει περίτρανα τους σχολιασμούς μου ότι, τότε, λειτούργησεμε στείρα και ψευδή προπαγανδιστική πρόθεση να δημιουργήσει και πάλιλανθασμένες εντυπώσεις.
Επίσης, η Τρόικα, με τηδημοσίευση της αυτή, παραδέχτηκε τελικά με τον ποιο επίσημο τρόπο ότι δεν έκανετίποτα να μεσολαβήσει για τους «μεγαλειώδεις αγώνες» των ομοιδεατών Σωματείωντου Πειραιά κατά των πλοίων της Καλλίστη για το ποιόν των οποίων έχω αναφερθείεκτενώς ήδη. Όμως, διαμαρτύρεται στο ότι έφυγαν τα πλοία από το νησί και τώραυπάρχει καταδυνάστευση από μία μόνο εταιρεία.
Και λίγα λόγια για τα«κατορθώματα μου», αφού δηλώσω τυπικά ότι επιφαλόσσομαι παντός νομίμουδικαιώματος μου σχετικά με τα όσα ανυπόστατα και συκοφαντικά αναφέρονται σεεμένα προσωπικά στο παραλήρημα της από 29ης Οκτωβρίου άρθρο της«Λαικής Συσπείρωσης»:
- Μόνο τα μέλη του πληρώματος που ανήκαν στα σωματέια του ΚΚΕ προσπαθούσαν επανειλλημένως να κάνουν επισχέσεις καθώς υποβολιμαία κάποιοι εκπρόσωποι τους παρακινούσαν, επειδή και εγώ δε είχα «παρακινηθεί» να ακολουθώ τις συμβουλές τους. Η Καλλίστη κινείτο πάντα στα πλαίσια των «χρηστών και συναλλακτικών ηθών» και ήταν υπερήφανη που άμοιβε τα πληρώματα της με υψηλότερους μισθούς και τηρώντας πάντα τις ΣΣΕ. Το δε Corsica Express στην Αλεξανδρούπολη, μετά από παράκληση του Υπουργέιου και των τοπικών αρχών εστάλει για να καλύψει το κενό της Σαμοθράκης, έπαθε ατύχημα, τα στοιχεία του οποίου ερευνόνται μέχρι σήμερα και οι συνέπειες του ήταν πολύπλοκες και για το πλήρωμα λόγω Ιταλικής Σημαίας. Τα υπόλοιπα είναι ανάξια λόγου για σοβαρούς ανθρώπους, καθώς κανένα μέλος των πληρωμάτων της εταιρείας δεν έμεινε απλήρωτο και όλοι απολύθηκαν απολαμβάνοντας και τις προβλεπόμενες αποζημιώσεις με την επίβλεψη μάλιστα της ΠΝΟ! Κάποιοι έχουν αντικαταστήσει τον Συνδιακλισμό με τον Τραμπουκισμό (μόνο εμείς σαν Καλλίστη έχουμες πληθώρα στοιχείων που επιβεβαιώνουν το παραπάνω).
- Χαίρομαι για την αφορμή: Την εν λόγω Παρασκευή, η ΠΝΟ έκανε απεργία προς όλες τις εταιρείες που δεν είχαν προλάβει να τακτοποιήσουν μισθολογικές εκκρεμμότητες. Λόγω Σ/Κ η εταιρεία έδωσε σαν εγγύηση το ποσό που είχε προκύψει σε επιταγή μέχρι τη Δευτέρα, για να μπορέσει να εκτελέσει τα δρομολόγια του Σ/Κ. Τη Δευτέρα, η εταιρεία έσπευσε να πληρώσει με μετρητά από νωρίς το πρωί τις μισθολογικές εκκρεμμότητες, ώστε να μη υπάρξει καθυστέρηση λόγω των διαδικασιών του διατραπεζικού συστήματος της είσπραξης της επιταγής εγγύησης. Περί ακαλύπτων επιταγών ουδείς λόγος, παρά μόνο στείρα συκοφαντικός καρπός άγνοιας, πόρωσης και παραπληροφόρησης.
- Χαίρομαι ιδιαιτέρως για την αφορμή: τρέχοντες οφειλές που υπήρχαν στο ΝΑΤ τακτοποιήθηκαν εγκαίρως και στο σωστό χρόνο αφού, πλέον, τα πλοία είχαν ζητήσει αποδρομολόγηση. Οι δε, παρέχοντες τέτοιες πληροφορίες, δηλαδή εκπρόσωποι της ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ (σωματείων που πρόσκεινται στο ΚΚΕ), επειδή παρευρίσκονται σε όλες τις συνδριάσεις του ΔΣ του ΝΑΤ, γνωρίζουν από πρώτο χέρι πότε, πόσα και ποια εταιρεία οφείλει στο ΝΑΤ καθώς και το πότε και πως εξοφλούνται. Έτσι, όταν οι ίδιοι ήταν υποψήφιοι βουλευτές με το ΚΚΕ στον Πειραιά στις εκλογές του περυσινού Οκτωβρίου, (άραγε άσχετο με τις εν λόγω κινητοποιήσεις τους όλον τον προηγούμενο χρόνο;) γνώριζαν ότι η Καλλίστη δεν όφειλε στο ΝΑΤ! Σε προεκλογικές ομιλίες τους, όμως σε πληρώματα (άνεργα φυσικά) ισχυριζόντουσαν ότι η εταιρεία χρωστουσε ούτε λίγο ούτε πολύ 2.000.000 ευρώ! Τόσο, είναι και το ποσό της αποζημίωσης για το οποίο τους φέραμε αντιμέτωπους με τη Διακιοσύνη γιατί φυσικά ήταν ψεύδος και συκοφαντία η οποία χρησιμοποιήθηκε με δόλο.
- Δεν υπάρχει ούτε ένας υπάλληλος της Καλλίστη, στεριανός ή ναυτικός, που να μην αμοίφθηκε με μισθούς πάντα υψυλότερους της αγοράς, που να μην εργάστηκε σε υψηλότατες συνθήκες εργασίας και που να έχει απαιτήσεις από τότε που η εταιρεία είναι σε αδράνεια, πάνω από ένα χρόνο δηλαδή. Ακόμα μίαα ενδιαφέρουσα συκοφαντία.
Εν συνεχεία όλων των παραπάνω, περιττό να αναφέρω ότι οι πλοιοκτήτες των πλοίων και δη, ο Γαλλικός όμιλος Corsica Ferries ήταν πάντα καιπαραμένει, ο κατα πλεοψηφία και καθ’ ύλην υπεύθυνος για όλα τα οικονομικά ζητήματα της εταιρείας.
Η εβδομάδα πουέρχεται, όμως θα είναι και εβδομάδα αποκαλύψεων σε ότι αφορά το ακτοπλοϊκόζήτημα του Νησιού μας σε σχέση με τη δραστηριοιποίηση μας σε αυτό, σεσυνεργασία με άλλο όμιλο που δραστηριοποιήται στο Ανατολικό Αιγαίο. Πρώτα θααναμείνουμε τις υπογραφές υπουργών, για την ετήσια δρομολόγηση, καταρχάς,πλοίου ro/ro από Πειραιά, μόνο μέχρικαι τα δύο λιμάνια της Ικαρίας για την απρόσκοπτη πλέον μετακίνηση τωνεπαγγελματιών του Νησιού μας και τον εφοδιασμό του χειμώνα-καλοκαίρι ανεξάρτητααπό τις μονοπωλιακές, εκβιαστικές και ρεβανσιστικές πρακτικές που εφαρμόζει η Hellenic Seaways. Στη συνέχεια,αναμένεται και η δρομολόγηση επιβατηγού...
Τελειώνοντας,παραμένω διαθέσιμος σε όποιον θέλει να συνεχίσει τέτοιου είδους στείρα,συκοφαντική, προπαγανδιστική και μιροπολιτευτική επιχειρηματολογία εναντίον μουπροσωπικά, θέλοντας να αποπροσανατολίσει τους ψηφοφόρους των επερχόμενωνκαταλυτικών εκλογών, από τις γενικές ευθύνες που τους αναλογούν για τηναπαρχείωση και κομματικοποίηση της Ικαρίας. Η συμβουλή μου είναι, οι εκπρόσωποιτου ΚΚΕ Ικαρίας να μη βασίζονται σε εξωγενείς πληροφορίες αλλά να εξάγουνσυμπεράσματα ανεπηρέαστοι από μακρινούς συναδέλφους που έχουν λερωμένη τηφωλειά τους και δεν τους τιμούς οι πρακτικές τους. Ίσως, αν η Τρόικα δεν ήταν τόσο προσκολλημένη στη λογική και στις μεθόδους του Περισσού, όλα αυτά τώρα θαπερίσσευαν, θα τους στηρίζαμε όλοι χωρίς πελατιακές ανάγκες και σχέσεις. Όμως,σ’ αυτήν την περίπτωση δεν θα είχαν τη στήριξη του ΚΚΕ...
Ο Τόπος μαςείναι και πρέπει να παραμείνει για όλους μας, πρώτος σε σημασία και πάνω απότον ξερό και αντιπαραγωγικό Κομματισμό. Πρώτα και Πάνω Από Όλα ο Τόπος Μας! Οιπρόγονοι μας, βοούν!
Γεώργιος Γ.Σπανός,
Ικάριος,
Ναυτιλιακές Επιχ/σεις,
Επίτιμος Πρόξενος,
Προσθήκη άρθρου σε: Freestuff | Del.icio.us | | | | ForaCamp (top) |