Greek English
  Home    Forums    Photos    Polls

:: suggestions

:: news
Read in Pramnos.com:


:: suggestions

:: polls
Will you come to Ikaria at Christmas?
Yes
No
Maybe
[ More ]


:: photos
art p1425


in the Web
in nikaria.gr
Home Page » Αρθρογραφία για την Ικαρία

ΕΕΝ : Διευκρινήσεις για την εταιρεία Kallisti Ferries NE

Νέα » Ακτοπλοΐα - 26/11/2009

Η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας (ΕΕΝ) λαμβάνοντας υπόψη ενημέρωση – διευκρίνιση που έλαβε εκ μέρους της Ελληνικής εταιρείας “KALLISTI FERRIES ΝΕ” , πρώην διαχειρίστρια των Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων υπό Ιταλική σημαία “SARDINIA VERA” και “CORSICA EXPRESS IIΙ” διευκρινίζει τα ακόλουθα:

α) Η εταιρεία «KALLISTI FERRIES ΝΕ», θυγατρική εταιρεία της Γαλλικής Corsica Ferries France, δεν έχει πτωχεύσει και ούτε βρίσκεται σε διαδικασία πτώχευσης, αλλά σε κατάσταση αδράνειας, μετά την ανάληψη της διαχείρισης των ανωτέρω πλοίων από την πλοιοκτήτρια εταιρεία τους, λόγω της απόφασης πλήρους  αποδραστηριοποίησης της από την Ελλάδα.

β) Τα τυχόν εναπομείναντα χρέη των ανωτέρω πλοίων διευθετούνται, στα πλαίσια της αποεπένδυσης της, από την πλοιοκτήτρια εταιρεία των πλοίων, “CORSICA FERRIES FRANCE” που εδρεύει στην Ιταλία.

γ) Η “KALLISTI FERRIES ΝΕ”, έχει καταβάλει εδώ και μήνες, εξ΄ ολοκλήρου τις υποχρεώσεις της τόσον προς τα πληρώματα των ανωτέρω πλοίων, το ΝΑΤ, ΟΛΠ και τις υπέρ τρίτων αναλογούσες κρατήσεις.  

δ) Η ΕΕΝ δεν είχε απευθείας ενημέρωση για την οικονομική κατάσταση της εν λόγω εταιρείας καθόσον η τελευταία δεν υπήρξε μέλος της.

Τα παραπάνω αποτελούν ακόμη ένα παράδειγμα ότι το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (Ν 2932/01) χρήζει άμεσης τροποποίησης  διότι οι Κοινοτικοί πλοιοκτήτες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στις  ενδομεταφορές της Ελλάδας, χωρίς να καταδικάζονται σε πτώχευση ή αδράνεια λόγω του κρατικού και όχι μόνο παρεμβατισμού.

Επί αυτών οι πλοιοκτήτες των ανωτέρω πλοίων δήλωσαν χαρακτηριστικά ότι πχ το Ε/Γ-Ο/Γ “SARDINIA VERA” όταν δραστηριοποιείτο στην Ιταλία είχε πλήρωμα 35 ναυτικών και μεταφορική ικανότητα 1500 επιβάτες ενώ αντιστοίχως στην Ελλάδα υποχρεώθηκε σε πρόσληψη 56 ναυτεργατών και δικαίωμα μεταφοράς μόνο 650 επιβατών.

Ας ληφθεί υπόψη ότι τα ανωτέρω πλοία έπαυσαν να παρέχουν υπηρεσίες ενδομεταφορών και αναχώρησαν προς Ιταλία στα τέλη Ιουνίου 2009, διότι ακόμή και στην περίπτωση που θα δραστηριοποιούνταν τους θερινούς μήνες 2009 κατά τους οποίους καταγράφεται η μεγίστη μετακίνηση επιβατών και οχημάτων, δεν θα ήταν εφικτό η  διμηνιαία οικονομική εισροή, να ισοσκελίσει τις υπέρογκες υποχρεώσεις της 10μηνης υποχρεωτικής δρομολόγησης των πλοίων και να αντιμετωπίσει τις αθέμιτες και υπερβολικές πρακτικές μερικών εκπροσώπων σωματείων προς αυτήν.

Τελικώς το καταγραφόμενο αποτέλεσμα είναι η  ναυτεργασία να χάσει 85 θέσεις εργασίας και 25 θέσεις γραφείου ενώ η ακτοπλοΐα μας δύο Ε/Γ-Ο/Γ πλοία, το οποίο σημαίνει  ότι   έμειναν ανεκτέλεστα πλήθος δρομολόγια προς Φούρνους –Ικαρία – Σάμο χωρίς να μπορεί να εξυπηρετηθεί το ευρύ κοινό.


http://www.portnet.gr
Tags: Kallisti Ferries.
Προσθήκη άρθρου σε: Freestuff | Del.icio.us | | | | ForaCamp (top)

2002 - 2007. Pramnos Hosting
Another site of Pramnos.net
W3C Valid XHTML - W3C Valid CSS
Terms of use . Contact . Sitemap . Users . Advertisment! . Top